Politika kvality


Politika kvality

Vízia

Zariadenie je zriadené Banskobystrickým samosprávnym krajom ako:

  • zariadenie pre seniorov - poskytovanie sociálnych služieb fyzickej osobe, ktorá dovŕšila dôchodkový vek a je odkázaná na pomoc inej fyzickej osoby celoročnou formou pobytu. 
  • domov sociálnych služieb pre poskytovanie sociálnych služieb zdravotne poskytnutým občanom s duševnými poruchami celoročnou formou pobytu.

Poskytovanie sociálnych služieb prijímateľom s cieľom vytvorenia humanizačných vzťahov pri neustálej modernizácii zariadenia DD a DSS.

Vrcholový manažment zariadenia sa zaväzuje splniť a plniť všetky aplikovateľné požiadavky normy ISO 9001:2015. Vedenie si ďalej uvedomuje svoju zodpovednosť za kvalitu poskytovaných sociálnych služieb so zameraním na identifikáciu možných rizík a príležitostí.

Pre naplnenie vízie sú stanovené nasledové zásady politiky kvality.

  • Systém manažérstva kvality uplatňovať ako stabilný proces trvalého zlepšovania rozvoja DD a DSS
  • Cieľavedome vytvárať dlhodobé, pozitívne väzby s prijímateľmi sociálnej služby a vonkajším prostredím, osobitne so subjektmi, ktorých poslanie je príbuzné

  • Poznať individuálne potreby každého prijímateľa sociálnej služby a tie osobným prístupom riešiť. Na poznaní potrieb sa zúčastňujú všetci zamestnanci DD a DSS.

  • Neustále monitorovať spokojnosť prijímateľov sociálnej služby, ich rodinných príslušníkov a komunity s poskytovaním sociálnej starostlivosti so zameraním na zaopatrenie, stravovanie, ubytovanie a sociálno – zdravotnú starostlivosť.

  • V diagnostických a rehabilitačných procesoch neustále zabezpečovať bezpečnosť prijímateľa.

  • Všetky činnosti, ktoré majú vplyv na kvalitu sociálnych služieb musia byť vykonávané kompetentným a kvalifikovaným personálom. Neustále a plánovane zvyšovať kvalifikáciu zamestnancov.

  • Riadiť sa platnými záväznými požiadavkami zainteresovaných strán, rešpektovať a ochraňovať základné ľudské práva a slobody prijímateľov sociálnej služby.

  • Sledovať najnovšie trendy v oblasti sociálnych činností a tie implementovať na podmienky nášho zariadenia.

  • Neustálym monitorovaním procesov a prijímaním opatrení trvalo zlepšovať systém manažérstva kvality.

V Hriňovej, dňa: 02.01.2020

Mgr. Mária Matúšková

 


Súbory na stiahnutie